Za nami tegoroczny Ultra-Trail® Małopolska, czyli festiwal biegów górskich organizowany w Gorcach i Beskidzie Wyspowym. Wydarzenie odbyło się między 21 a 23 maja. Dystanse dostosowane były do różnych stopni zaawansowania biegaczy. Zaczynały się od 10 km, a kończyły na aż 240 km.
Zobacz, co ciekawego wydarzyło się w tym roku i jak wypadli uczestnicy UTM.
Dlaczego biegamy z Ultra-Trail® Małopolska?
Ultra-Trail® Małopolska oraz Winter Trail Małopolska to dwa cykliczne wydarzenia organizowane 2 razy w roku, które za każdym razem aktywnie wspieramy.
UTM daje nam okazję do wspólnej integracji, oderwania się od fotela i bliskiego obcowania z naturą. Nawet najmniejsza aktywność wpływa pozytywnie na nasz układ mięśniowo-szkieletowy, pozwala odpocząć oczom, obniża ryzyko zachorowania na cukrzycę, wystąpienia problemów z cholesterolem i nadciśnieniem oraz chorób sercowych.
Niestety w tym roku ze względu na niestabilną sytuację epidemiologiczną i utrudnione sprawy organizacyjne, nie byliśmy w stanie jako zespół wziąć udziału w tej edycji (mamy nadzieję, że po raz ostatni!).
Niemniej jednak, stale propagujemy aktywny tryb życia i chcemy pogratulować wszystkim uczestnikom, którzy ośmielili się wziąć udział w tegorocznym Ultra-Trail® Małopolska.
Podsumowanie Ultra-Trail® Małopolska 2021 – trasy i zwycięzcy
Start i meta tegorocznego UTM znajdowały się w Bazie Lubogoszcz w miejscowości Kasinka Mała. Uczestnicy mieli do wyboru kilka tras. Każda z nich, różniła się nie tylko dystansem, ale także poziomem przewyższeń i limitem czasowym na ich pokonanie.
Poniżej przedstawiamy wszystkie dystanse wraz z przedziałem czasowym dla pierwszego i ostatniego miejsca oraz liczbę osób, które ukończyły daną trasę:
- UTM 240 z wynikiem od 49:31:03 do 59:11:56, 7/25 osób;
- UTM 170 z wynikiem od 25:24:05 do 45:04:38, 14/32 osób;
- UTM 105 z wynikiem od 14:45:48 do 30:05:20, 45/56 osób;
- UTM 64 z wynikiem od 08:09:42 do 18:40:01, 37/40 osób;
- UTM 45 z wynikiem od 05:33:10 do 12:57:20, 50/51 osób;
- UTM 35 z wynikiem od 03:47:52 do 08:59:42, 50/51 osób;
- UTM 10 z wynikiem od 01:07:59 do 02:19:47, 21/21 osób;
Ciekawostki związane z Ultra-Trail® Małopolska 2021
Dystanse przebyte, uczestnicy zdążyli wrócić już do domów i nadszedł czas na odpoczynek. My w tym czasie postanowiliśmy zebrać dla Was większość „smaczków” związanych z tegorocznym UTM i należą do nich:
- Po raz pierwszy UTM 240 ukończyły dwie kobiety, przy czym jedna z nich uzyskała drugą lokatę w klasyfikacji open – czyli była druga ze wszystkich zawodników.
- Do znakowania ok. 250 km tras organizatorzy zużyliśmy 5 km (tak, 5000 metrów) taśmy do znakowania (przyjaznej środowisku i wielorazowego użytku).
- Na taśmach organizatorzy przykleili 10 tysięcy odblasków – po 2 sztuki na każdą taśmę.
- Podczas całego Festiwalu zawodnicy wypili ponad 1000 litrów napojów.
- Zawodnik, który przyjechał z najdalszego miejsca na ziemi to Katie z USA.
- Został pobity rekord na trasie UTM 170 – czyli biegu o identycznej długości i przewyższeniach jak Ultra Trail du Mont Blanc.
Nad wydarzeniem Ultra-Trail® Małopolska 2021 pieczę sprawowała Fundacja 4 Alternatywy, która stale działa na rzecz wzmocnienia społeczeństwa obywatelskiego poprzez aktywizację, integrację, edukację i zabawę. Dziękujemy Wam za organizację i inicjatywę!
Zdjęcia z Ultra-Trail® Małopolska 2021
Już od kilku lat zajmuję się planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych w MSERWIS.pl i Domeny.tv. Jestem odpowiedzialny za promowanie usług, produktów i oprogramowań mojej firmy. Aby jak najlepiej zrozumieć ich funkcje i zalety współpracuję z zespołem programistów i Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystuję różnorodne taktyki i kanały marketingowe, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu lub subskrypcji. Moje działania obejmują m.in. tworzenie kampanii marketingowych, pisanie materiałów marketingowych, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz marketingiem e-mailowym i analizowanie rynku w celu zrozumienia potrzeb i preferencji docelowych odbiorców. Rozumiem technologię i potrafią przekazywać złożone koncepcje techniczne odbiorcom nietechnicznym. Mam doświadczenie w obszarach takich jak content marketing, SEO i generowaniu leadów. Potrafię skutecznie mierzyć i analizować wyniki działań marketingowych, aby stale ulepszać swoje strategie.
Komentarze
Jedna odpowiedź do “Relacja z festiwalu Ultra-Trail® Małopolska 2021”