Reklamy Google Ads — dostępne pakiety
O tym, dlaczego warto zainteresować się kampaniami Google Ads, możesz poczytać na naszym blogu: Google Ads (Adwords) – na czym polega i jakie daje korzyści?
Wychodząc naprzeciw różnorodnym potrzebom przedsiębiorców, oferujemy pakiety zarządzania kampaniami Google Ads (dawniej Google Adwords), aby każdy klient znalazł ofertę idealnie dopasowaną do potrzeb swojego biznesu. Wszystkie dostępne pakiety kampanii Google Ads zawierają konfigurację Google Analytics 4, kampanię produktową oraz kampanię w sieci wyszukiwania. W zależności od maksymalnego budżetu oferujemy klientom różnorodne metody promowania swoich usług w wyszukiwarce Google i nie tylko — remarketing dynamiczny oraz kampanie displayowe, GSP i wideo na platformie YouTube. Sprawdź, czym charakteryzują się poszczególne rodzaje reklam Google Ads!
Kampania Google Ads — wybierz pakiet odpowiedni do Twoich potrzeb
Spójrz, czym się charakteryzują dostępne u nas pakiety i wybierz ten, który najbardziej spełni Twoje oczekiwania!
(w wyszukiwarce Google)
(GSP)
netto / mc
netto / mc
netto / mc
netto / mc
Pakiety dla wymagających
(w wyszukiwarce Google)
(GSP)
netto / mc
netto / mc
netto / mc
Dane Wróć do wyboru pakietu
Prosimy o podanie danych zamawiającego oraz dane reklamowanej strony internetowej.
Podsumowanie Wróć do uzupełnienia danych
Prosimy o sprawdzenie danych zamawiającego i płatnika oraz dane reklamowanej strony internetowej.
Dane zamawiającego
Dane strony
Szczegóły zamówienia
Podsumowanie
{{ ads.calculatePrice3() }} / miesiąc {{ ads.calculatePrice3() }}
Podsumowanie
Trwa składanie zamówienia...
Podsumowanie
Dziękujemy i gratulujemy słusznej decyzji o rozwoju biznesu!
Potwierdzenie złożenia zamówienia na obsługę reklam Google Ads zostało przesłane na podany adres e-mail.
Wkrótce skontaktuje się z Państwem nasz zaufany partner, firma AdEverest sp. z o.o. w celu realizacji umowy.
Podsumowanie
Wystąpił błąd!
{{ ads.error }}
Podsumowanie Wróć do uzupełnienia danych
Niepoprawne dane!
{{ error }}
Umów się na darmową konsultację
Reklama tekstowa Google Ads
Czym są reklamy w wynikach wyszukiwania Google Ads?
Reklama tekstowa Google Ads (kiedyś Google AdWords) to linki sponsorowane, które pojawiają się na samej górze pierwszej strony wyników wyszukiwania z pogrubionym napisem „Sponsorowane”. Mało który internauta wchodzi na drugą stronę w Google, dlatego też tak ważne jest, by być jak najwyżej. Dzięki reklamie tekstowej z odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi Twoja firma będzie wyświetlać się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. To właśnie dlatego reklama Google Ads jest tak skuteczna! Właściwie skonstruowane reklamy tekstowe przyciągną wzrok użytkowników i zwiększą ruch na stronie.
Możliwa personalizacja i rozszerzenia reklam
Reklamy Google Ads niejedno mają imię. System Google umożliwia dodanie licznych atrakcyjnych rozszerzeń do reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania, na przykład dotyczących aktualnych promocji, nowych produktów czy też wyświetlających godziny otwarcia lub numer telefonu.
Kampanie Google Ads nie muszą docierać do wszystkich użytkowników internetu. By były jak najbardziej przydatne, możemy sprawić, że system będzie wyświetlać reklamy Google Ads jedynie osobom z danego regionu, w konkretnym przedziale wiekowym czy o danych zainteresowaniach.
Reklama produktowa
Czym są reklamy Zakupy Google?
Reklama Zakupy Google, zwana inaczej reklamą Google Product Listing Ads (PLA) lub reklamą produktową, pozwala na szybki przegląd dostępnych produktów, których internauci poszukują w sieci.
Kampania produktowa najlepiej sprawdza się w przypadku sklepów internetowych. Ten system reklamowy Google wyświetla reklamy graficzne produktów dostępnych w asortymencie sklepu, wraz z ich nazwą oraz ceną, na samej górze wyników wyszukiwania. Po kliknięciu w obraz użytkownik zostaje przekierowany bezpośrednio na podstronę internetową z daną rzeczą. Internauta, który trafi na taką podstronę przez kampanie Google Ads, może filtrować wyniki, by produkty były wyświetlane według ceny, ustawić konkretną, interesującą go markę lub przedział cenowy.
Najtańsza forma reklamy
Google Zakupy to obecnie najtańsza forma reklamy. Dlaczego? Kliknięcia w nią są tańsze niż w przypadku standardowych reklam tekstowych Google Ads. Oznacza to, że przy wykorzystaniu takiego samego budżetu, możliwe jest dotarcie do szerszego grona odbiorców, niż mogłaby zapewnić reklama tekstowa Google Ads.
Reklama wideo na platformie YouTube
YouTube to po Facebooku druga najpopularniejsza platforma społecznościowa, z której korzysta ponad 25 mln Polaków. Dzięki różnorodnym treściom, jakie można na niej znaleźć, przyciąga rzeszę odbiorców o wszelakich zainteresowaniach. Reklama Google Ads może obejmować również reklamy wideo.
Rodzaje reklam na Youtube
Na YouTube można umieszczać różne typy reklam Google Ads – TrueView In-Stream, które są pokazywane przed filmikami (można je pominąć po upływie pierwszych pięciu sekund), a także tak zwane True Discovery, wyświetlane obok filmików w wynikach wyszukiwania. Innymi opcjami są reklamy graficzne, tekstowe i displayowe wyświetlane w postaci banerów w różnych miejscach na stronie. Możliwa jest oczywiście personalizacja reklam – na przykład pod kątem wieku, płci czy zainteresowań grupy docelowej.
Kampania Gmail
Kampanie Gmail Sponsored Promotions
Gmail to najpopularniejszy serwis pocztowy w Polsce, z którego korzysta niemal 22 mln polskich użytkowników. Reklamę Google Ads można ustawić również tutaj! Kampania na Gmailu pozwala na dotarcie bezpośrednio do skrzynek odbiorczych internautów. Reklama dociera do zakładek „Oferty” lub „Społeczności”. Przyjmuje formę newslettera, krótkiego tekstu, zdjęcia produktu, grafiki z przyciskiem wzywającym do działania itp. Może zostać przeniesiona do innego folderu lub zostać przesłana dalej. Jest to dyskretna i nienachalna forma promocji, która cechuje się większą „klikalnością” od innych typów reklam, np. banerowych.
Cost Per Click
Reklama na Gmailu jest rozliczana w systemie tzw. Cost Per Click. Reklamodawca płaci jedynie za kliknięcia mające na celu rozwinięcie reklamy. Dzięki temu nie jest ona droga, a budżet może zostać dowolnie ustalony przez reklamodawcę.
Reklama Google Ads Remarketing
Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej
Remarketing to sposób reklamy, który pozwala dotrzeć do grupy docelowej, która z dużym stopniem prawdopodobieństwa zakupi nasz produkt. Reklamy remarketingowe pokazują się osobom, które w przeszłości odwiedziły już daną stronę internetową. Są wyświetlane na innych witrynach w postaci banerów tekstowych lub graficznych. Jest to reklama Google Ads wyróżniająca się dużą skutecznością.
Remarketing dynamiczny
To świetne rozwiązanie dla sklepów internetowych. Pozwala na dotarcie do osób, które w przeszłości były zainteresowane konkretnym produktem – na przykład dodały go do koszyka, ale nie sfinalizowały zakupy. W przypadku remarketingu dynamicznego internautom wyświetlają się zdjęcia rzeczy, którymi byli zainteresowani. Widząc je po raz kolejny, istnieje duże prawdopodobieństwo, że tym razem zdecydują się na kupno.
Kampania w sieci reklamowej Google Ads
Uniwersalne banery Google
Kampanie Google Ads w Google Display Network (GDA), czyli sieci reklamowej Google Ads, umożliwiają dotarcie do klientów potencjalnie zainteresowanych produktem poprzez reklamy w formie graficznej czy tekstowej. Często pokazują dany produkt lub posiadają przycisk wzywający do działania na przykład „sprawdź ”, czy „kup teraz”. Mogą przybierać dowolną formę i kształt – same dostosowując się do dostępnego miejsca. Precyzyjne targetowanie reklam Google Ads sprawia, że reklamy banerowe nie wyświetlają się wszystkim internautom, a tylko tym grupom docelowym, do których rzeczywiście są skierowane – na przykład mieszkańcom danego regionu, o konkretnej płci, w pewnym przedziale wiekowym czy o ściśle określonych zainteresowaniach.
Gdzie wyświetlają się banery Google?
Banery Google mogą wyświetlać się na stronach partnerów Google i przeróżnych witrynach internetowych, na które zaglądają użytkownicy sieci. Przykładami mogą być: YouTube, Gmail, Facebook, a także portale informacyjne czy blogi.
Jakie są główne zalety reklamy w Google Ads?
- korzystając z sieci reklamowej Google Ads możesz dotrzeć do 70% użytkowników internetu na całym świecie;
- możesz kierować reklamy zarówno na strony Google, jak i strony tysięcy innych reklamodawców, uczestniczących w sieci reklamowej Google;
- precyzyjnie dotrzesz do klienta z każdej grupy docelowej;
- wybierasz dowolny format reklam — tekstowe oraz graficzne;
- decydujesz, kiedy reklamy mają być wyświetlane;
- kierujesz reklamy na dowolny obszar geograficzny i grupę językową;
- możesz dowolnie eksperymentować ze słowami kluczowymi i treścią reklam;
- zmiany w kampanii reklamowej wykonujesz tak często, jak chcesz;
- nie musisz mieć dużego budżetu reklamowego;
- płacisz tylko za osoby, które klikają w Twoje reklamy, a nie za ich odsłony;
- masz dostęp do szczegółowych statystyk wyświetleń, kliknięć, słów kluczowych oraz kosztów.
Czym jest sieć reklamowa Google?
Ile to kosztuje?
Aby współpracować z nami wystarczy już:
Dlaczego warto powierzyć zarządzanie kampanią Google Ads specjalistom?
- Brak ryzyka kosztownych pomyłek Kampania Google Ads może zostać utworzona samodzielnie przez praktycznie każdego. Dużo trudniejsze jest takie zaprojektowanie i zoptymalizowanie reklam, aby przynosiły efekty. Zły projekt kampanii będzie pożerał pieniądze – generując odwiedziny na stronie, które nie przyniosą nowych zapytań ani zamówień.
- Oszczędność czasu Dotyczy ona zarówno czasu, jaki potrzebowałbyś na zaznajomienie się ze wszystkimi funkcjami panelu na koncie Google Ads, jak również czasu potrzebnego na zdobycie doświadczenia w projektowaniu skutecznych kampanii.
- Stosowanie wyłącznie sprawdzonych rozwiązań Przeprowadziliśmy wiele kampanii reklamowych dotyczących różnych produktów i usług. Wiemy, co się sprawdza, a co nie. Znajdziemy optymalną wartość kliknięcia i grupę docelową, tak abyś skorzystał z kampanii reklamowej w największym możliwym stopniu.
- Dokładne mierzenie skuteczności reklamy Ważne jest nie tylko generowanie raportów, ale również wiedza, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę. Bez precyzyjnego mierzenia skuteczności, kampania reklamowa może być workiem na pieniądze bez dna.
- Kampanie sezonowe Skuteczna reklama to nie tylko zaprojektowanie i optymalizowanie stałych kampanii. To również kampanie sezonowe, związane, chociażby ze świętami lub wydarzeniami, które mogą stanowić dobry moment na dodatkową promocję Twoich produktów czy usług. Będziemy w stanie szybko na to zareagować.
- Comiesięczne raporty Po zakończeniu każdego miesiąca kampanii reklamowej otrzymasz od nas raporty ze szczegółowym komentarzem. Będą one zawierały podsumowanie kampanii, opis wykonanych czynności optymalizacyjnych oraz wiele cennych rekomendacji.
- Doradztwo w prowadzeniu e-biznesu Nie ograniczamy się jedynie do tworzenia kampanii reklamowych w Google Ads. Wierzymy, że sukces e-biznesu zależy od wielu czynników, które muszą idealnie współgrać ze sobą. Dlatego współpracując z nami, możesz liczyć, że na podstawie kampanii Google Ads doradzimy Ci, co i jak lepiej sprzedawać lub oferować swoim klientom, aby zwiększyć Twoje zyski i konwersje.
- Pełna zgodność z zasadami reklamowymi Google Wszystkie kampanie projektujemy oraz prowadzimy w godzie z aktualnymi zasadami Google, aby tworzyć skuteczne kampanie reklamowe i przynieść jak najlepsze wyniki Twojej stronie internetowej.