Za nami kolejna edycja Ultra-Trail® Małopolska, czyli festiwalu biegów górskich organizowanego w Gorcach i Beskidzie Wyspowym. Dystanse jak zwykle zaczynały się od 10 km i kończyły na ekstremalnych 240 km. W tym roku udało nam się zapisać na jedną z tras i naszą firmę reprezentował osobiście Michał (CEO MSERWIS i Domeny.tv) na dystansie 105 km!
Zobacz, jakie dystanse były możliwe do pokonania i które ubiegłoroczne rekordy udało się pobić. W artykule porównaliśmy wyniki edycji z 2021 roku z obecną i przedstawiliśmy krótką relację Michała z dystansu 105 km. Dzięki temu oraz wybranym zdjęciom będziesz w stanie choć trochę poczuć klimat biegu. Mamy nadzieję, że przekona Cię to do wzięcia udziału w kolejnej edycji – a warto chociaż raz spróbować swoich sił.
W imieniu naszych marek przewidzieliśmy także promocję dla wszystkich uczestników biegu UTM – sprawdź szczegóły!
Podsumowanie Ultra-Trail® Małopolska 2022 – porównanie wyników z ubiegłoroczną edycją
ULTRA-TRAIL® MAŁOPOLSKA 2022 była szóstą letnią edycją festiwalu biegów górskich w malowniczych Gorcach i Beskidach. O piątej edycji pisaliśmy rok temu, lecz wtedy nikt z nas nie był w stanie wziąć w niej udziału. Szósta seria rozpoczęła się w piątek 27.05.2022 i skończyła 29.05.2022 roku wraz z przybyciem ostatniego uczestnika na trasie 240 km. W tym roku widoczne było znacznie większe zainteresowanie festiwalem, aniżeli w 2021. Wskazują na to statystyki osób, które wzięły udział na wszystkich dystansach.
Zarówno na starcie jak i na mecie wszyscy uczestnicy mogli wystartować i ukończyć bieg spod bram z naszym logo. Na początku dystansów przygotowany został punkt kontrolny w wielkim namiocie MSERWIS. Uczestnicy mogli odpocząć na nowiutkich leżakach. Dookoła linii startowej porozwieszane były nasze banery. Natomiast na mecie dla zwycięzców czekały kominy na szyję wraz z ulotką polecającą nasze usługi.
Do pokonania było łącznie siedem różnych tras. Każda z nich różniła się wymaganych dystansem do pokonania oraz intensywnością przewyższeń.
Poniżej przedstawiamy dystanse z 2021 roku wraz z przedziałem czasowym dla pierwszego i ostatniego miejsca oraz liczbę osób, które ukończyły daną trasę:
- UTM 240 z wynikiem od 49:31:03 do 59:11:56, 7/25 osób;
- UTM 170 z wynikiem od 25:24:05 do 45:04:38, 14/32 osób;
- UTM 105 z wynikiem od 14:45:48 do 30:05:20, 45/56 osób;
- UTM 64 z wynikiem od 08:09:42 do 18:40:01, 37/40 osób;
- UTM 45 z wynikiem od 05:33:10 do 12:57:20, 50/51 osób;
- UTM 35 z wynikiem od 03:47:52 do 08:59:42, 50/51 osób;
- UTM 10 z wynikiem od 01:07:59 do 02:19:47, 21/21 osób;
Dla porównania prezentujemy statystyki z 2022 roku. Pogrubionym kolorem zaznaczyliśmy nowe rekordy.
- UTM 240 z wynikiem od 43:30:55 do 63:32:08, 22/43 osób;
- UTM 170 z wynikiem od 23:54:26 do 44:00:30, 25/42 osób;
- UTM 105 z wynikiem od 14:03:42 do 27:50:02, 80/98 osób;
- UTM 64 z wynikiem od 07:10:57 do 14:08:29, 65/72 osób;
- UTM 45 z wynikiem od 04:21:14 do 09:49:07, 67/69 osób;
- UTM 35 z wynikiem od 03:01:08 do 07:23:35, 115/115 osób;
- UTM 10 z wynikiem od 00:55:29 do 02:53:49, 49/50 osób;
Relacja z trasy 105 km – krótka opowieść Michała
Reprezentant MSERWIS pojawił się przygotowany oraz spokojnym tempem na linii startu w bazie szkoleniowo-wypoczynkowej „Lubogoszcz” 27.05.2022 roku. Punktualnie o 17:00 na sygnał wyruszył ze 120 innymi uczestnikami na podbój szczytów i dolin. Cel był jeden – za wszelką cenę ukończyć trasę w limicie 27 godzin. Na trasie dla biegaczy przygotowanych zostało 5 punktów odżywczo-kontrolnych, w których można było uzupełnić zapasy wody, napić się ciepłej kawy i herbaty, a także zjeść smaczne przekąski. Za ukończenie biegu na tym dystansie otrzymuje się 5 punktów w 6 punktowej skali ITRA.
Pogoda nie rozpieszczała, ponieważ przywitała go intensywna ulewa, a przed nim było jeszcze 5737 metrów ekstremalnych przewyższeń. Jednak Michał wiedział, na co się pisze i jak sam to określił: “Beskid Wyspowy niszczy każdego. Niby to nie są najwyższe góry, ale każda z nich wymaga mozolnego i stromego podejścia i zdobycia. Nie ma wysokich przełęczy, nie ma skrótów, po prostu cały czas pod górę albo ostro w dół. Jako że dystans spory to i po drodzę zahaczę o Gorce, na Turbaczu w sumie jeszcze nigdy nie byłem.”
Podczas biegu było sporo atrakcji – ulewa, noc w górach z dzikimi zwierzętami, malowniczy poranek, dużo słońca w sobotę, super atmosfera na każdym z punktów odżywczych oraz ekstremalnie trudne szlaki – jak np. podejście na Luboń Wielki Percią Borkowskiego czy prawie pionowe zejście ze Szczebla.
Na znacznej części trasy biegu towarzyszyło świeże błoto, które na szczęście nie wlewało się do butów. Deszcz z przerwami trwał w tylko w piątek, mniej więcej do północy. Podejście na Szczebel i Luboń Wielki mocno przerzedziło stawkę, od tych miejsc bieg rozpoczął się po ciemku i w totalnej samotności.
Noc była spokojna, gwiaździsta i dosyć ciepła. Zimno zrobiło się dopiero nad ranem, przy podejściu na Turbacz. Tam przywitał go piękny widok na Tatry wraz z żalem, że nie ma się czasu na chwilę relaksu.
Kolejny był zbieg z Turbacza dziką, stromą ścieżką, świeżo po ścince drzew. Spotkał się wtedy z przyczajonym w krzakach fotografem.
Meta była coraz bliżej, lecz niestety nie było do niej z górki. W drugiej połowie trasy odbywały się istne parabole – raz w dół i znowu pod górę. Do 80 kilometra biegło się całkiem dobrze, bez kryzysu. Jedynym dyskomfortem było ogólne, “delikatne” zmęczenie.
Na nieszczęście problemy pojawiły się pod koniec dystansu – przeszywający ból pod kolanem w lewej nodze. Michał nie był w stanie w pełni wyprostować, ani zgiąć nogi. Spokojnym krokiem dotarł do punktu w Rabce na 89 kilometrze. Tam znajdował się przepak – przygotowane wcześniej miejsce na mapie, w którym można otrzymać pomocny ekwipunek. Odpoczął w nim chwilę i zmienił swoje buty na takie z grubszą podeszwą i lepszą amortyzacją. Dzięki temu było mniej odczuwalnych wstrząsów i noga wytrzymała aż do mety, mimo że po drodze czekały jeszcze na niego podejścia pod Luboń Wielki oraz Szczebel.
Finalnie z uśmiechem i wielką satysfakcją udało mu się dotrzeć do mety z czasem 21 godzin 50 minut, czyli o 2 godziny lepszym niż zakładał.
Następny dzień przyniósł małą destrukcję organizmu i trudności w chodzeniu. Ból nogi minął i nastał czas na odpoczynek i powrót do rzeczywistości.
Gołoborze, ok. 90 km trasy. Autor zdjęcia: Ultra Zajonc
Podziękowania dla organizatorów Ultra-Trail® Małopolska 2022
Nad wydarzeniem Ultra-Trail® Małopolska 2022 nadzór sprawowała Fundacja 4 Alternatywy, która stale działa na rzecz wzmocnienia społeczeństwa obywatelskiego poprzez aktywizację, integrację, edukację i zabawę. Dziękujemy Wam za organizację, inicjatywę oraz wymienienia nas jako głównego partnera festiwalu. Widzimy się w grudniu na zimowej edycji oraz znowu za rok!
Promocja dla biegaczy Ultra-Trail® Małopolska 2022
Jako Domeny.tv i MSERIWS przewidzieliśmy dodatkową nagrodę w postaci rabatów na nasze usługi. Do zgarnięcia jest 25% zniżka na rejestrację domen dostępnych w Domeny.tv (oprócz .pl) oraz 75% zniżka na założenie dowolnego hostingu w MSERWIS. Rabaty będą ważne do 30.06.2022 roku.
Jesteśmy znani z tego, że nasi klienci zostają z nami na długie lata.
Co trzeba zrobić, żeby otrzymać rabaty?
Wystarczy, że pochwalisz się zdjęciem z biegu w komentarzu pod postem na naszym fanpage’u FB lub wyślesz je do nas na maila: j.bim@mserwis.pl. W tytule wpisz “Promocja UTM 2022”.
Zobacz zdjęcia z biegu i wczuj się w klimat śmiałków, którzy podjęli wyzwanie UTM
Już od kilku lat zajmuję się planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych w MSERWIS.pl i Domeny.tv. Jestem odpowiedzialny za promowanie usług, produktów i oprogramowań mojej firmy. Aby jak najlepiej zrozumieć ich funkcje i zalety współpracuję z zespołem programistów i Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystuję różnorodne taktyki i kanały marketingowe, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu lub subskrypcji. Moje działania obejmują m.in. tworzenie kampanii marketingowych, pisanie materiałów marketingowych, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz marketingiem e-mailowym i analizowanie rynku w celu zrozumienia potrzeb i preferencji docelowych odbiorców. Rozumiem technologię i potrafią przekazywać złożone koncepcje techniczne odbiorcom nietechnicznym. Mam doświadczenie w obszarach takich jak content marketing, SEO i generowaniu leadów. Potrafię skutecznie mierzyć i analizować wyniki działań marketingowych, aby stale ulepszać swoje strategie.
Komentarze