18 stycznia 2022 roku rozpocznie się IV edycja konferencji on-line poświęcona obszernym zagadnieniom marketingowym. Wydarzenie potrwa do 20 stycznia i podczas niego 24 prelegentów podzieli się łącznie aż 1500 minutami praktycznej wiedzy. Konferencja podzielona będzie na 6 różnych bloków tematycznych, dzięki czemu każdy znajdzie wiedzę dopasowaną do swoich celów i potrzeb.
Zapis na konferencję jest całkowicie darmowy, a motywem przewodnim IV edycji będzie Biblia-ebiznesu 3.0.
Czym jest konferencja on-line Marketing Tu i Teraz?
Konferencja Marketing Tu i Teraz to cykliczne wydarzenie poświęcone zagadnieniom marketingowym, organizowane przez Akademię Szamana, czyli agencję marketingową balanGO, działającą w branży już od kilkunastu lat.
O II edycji konferencji pisaliśmy na naszym blogu w listopadzie 2020 roku. Wtedy konferencja trwała 2 dni, podczas niej przekazane było 1000 minut wiedzy i wystąpiło 18 prelegentów. Teraz na IV edycji będzie o 500 minut i 6 prelegentów więcej!
IV edycja Marketing Tu i Teraz podzielona zostanie na 6 różnych bloków tematycznych, czyli:
- Cel, modele i strategie e-biznesu i bezpieczeństwo,
- Sklep internetowy, platformy aukcyjne, serwisy, ogłoszeniowe i inne marketplace’y,
- E-marketing,
- Komunikacja z e-klientami,
- Usługi online i logistyka,
- Poprawa efektywności w sprzedaży i prawo w e-biznesie.
Kto wystąpi podczas IV edycji konferencji i o czym będzie opowiadać?
Motywem przewodnim tegorocznej edycji konferencji będzie Biblia e-biznesu 3.0. W związku z tym w wydarzeniu wezmą udział autorzy książki, czyli osoby posiadające olbrzymią wiedzę w poszczególnych gałęziach marketingowych. Łącznie na konferencji wystąpią 24 osoby i każda z nich jest ekspertem w swojej dziedzinie. 18 stycznia jest dla nas szczególnym dniem, ponieważ wtedy to My będziemy prelegentami i wystąpią 2 osoby z naszego zespołu. Plan konferencji prezentuje się następująco:
- (18 stycznia) Cel, modele i strategie e-biznesu i bezpieczeństwo
- 10:00-10:45, Piotr Motyl – Globalne możliwości vs lokalna wegetacja
- 10:45-11:30, Zbigniew Krakowski – Georezydencja firmy
- 11:30-12:15, Marcin Pieleszek (CMO Domeny.tv i MSERWIS) – Bezpieczeństwo e-biznesu
- 12:15-13:00, Michał Spławski (CEO Domeny.tv i MSERWIS) – Jak zabezpieczyć najlepszą nazwę dla Twojego biznesu w Internecie?
- (18 stycznia) Sklep internetowy, platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace’y
- 14:00-14:45, Paweł Mielczarek – Allegro
- 14:45-15:30, Tomasz Palak – Najczęstsze błędy i mity prawne przy sprzedaży przez internet
- 15:30-16:15, Michał Lidzbarski – Jak stworzyć własny produkt online, który będzie zarabiał od pierwszego dnia (nawet bez społeczności i własnej bazy e-mail)?
- 16:15-17:00, Łukasz Marczewski – Analiza konkurencj.
- (19 stycznia) E-marketing i e-commerce
- 10:00-10:45, Jacek Kotarbiński – Marka 5.0 na rynkach cyfrowych
- 10:45-11:30, Adam Pioch – Najczęstsze błędy w Storytellingu
- 11:30-12:15, Paweł Korycki -Marketing w Firmie budowanej na sprzedaż.
- 12:15-13:00, Bartosz Langa (balanGO – organizator) – Growth hacking marketing
- (19 stycznia) Komunikacja z e-klientami
- 14:00-14:45, Paweł Sala – Systemy do e-mail marketingu
- 14:45-15:30, Adrian Gorzycki – Jak kanał na YouTube może usprawnić Twoją komunikację z klientem
- 15:30-16:15, Marcin Godlewski – Komunikacja w reklamach FB ads
- 16:15-17:00, Maciej Stępa – Sprzedaż e-firmy
- (20 stycznia) Usługi online i logistyka
- 10:00-10:45, Adrian Gamoń – Social media w 2022 roku – nowości, trendy i zmiany
- 10:45-11:30, Maria Kobryń – Sprzedaż e-firmy
- 11:30-12:15, Justyna Trzupek – Firmy i brokerzy usług kurierskich
- 12:15-13:00, Krzysztof Marzec – 7 najczęstszych powodów przepalania budżetu w Google
- (20 stycznia) – Poprawa efektywności w sprzedaży i prawo e-biznesie
- 14:00-14:45, Ilona Przetacznik – Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych — zasady i pułapki
- 14:45-15:30, Mikołaj Lech – Ochrona wzorów przemysłowych
- 15:30-16:15, Robert Okulski – Nowy Ład
- 16:15-17:00, Kamil Cebulski – Jak przygotować firmę na bankructwo
Podczas konferencji przewidziana jest nagroda dla najaktywniejszych słuchaczy – będzie można zgarnąć Biblię e-biznesu 3.0!
Do jakich osób skierowana jest konferencja?
W związku z obszernym blokiem tematycznym podczas konferencji każdy znajdzie coś dla siebie. Wydarzenie skierowane jest m.in. dla:
- osób, które chcą usprawnić efektywność swojej sprzedaży,
- właścicieli firm, którzy pragną ulepszyć swój e-marketing,
- osób, które chcą poznać prawo w e-marketingu,
- właścicieli e-commerce w Polsce i w Europie,
- osób, które chcą dowiedzieć się więcej ozagadnieniach związanych z e-marketingiem,
- managerów i pracowników sklepów internetowych,
Jakie są korzyści dołączenia do konferencji?
Dołączając do grona odbiorców Marketing Tu i Teraz, przyswoisz aż 1500 minut praktycznej i wyselekcjonowanej wiedzy związanej z e-marketingiem. Dzięki konferencji:
- będziesz mógł zgarnąć egzemplarz Biblii e-biznesu 3.0,
- zwiększysz swoją sprzedaż w sklepie internetowym,
- poprawisz swoją komunikację z e-klientami,
- usprawnisz swój sklep internetowy,
- poznasz strategie e-biznesu,
- nauczysz się komunikować z e-klientami,
- poprawisz efektywność swoich sprzedaży,
- poznasz prawo w e-biznesie,
- dowiesz się więcej o e-marketingu,
- udoskonalisz swoje usługi online i logistykę.
Zapisz się już teraz – to nic nie kosztuje!
Już od kilku lat zajmuję się planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych w MSERWIS.pl i Domeny.tv. Jestem odpowiedzialny za promowanie usług, produktów i oprogramowań mojej firmy. Aby jak najlepiej zrozumieć ich funkcje i zalety współpracuję z zespołem programistów i Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystuję różnorodne taktyki i kanały marketingowe, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu lub subskrypcji. Moje działania obejmują m.in. tworzenie kampanii marketingowych, pisanie materiałów marketingowych, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz marketingiem e-mailowym i analizowanie rynku w celu zrozumienia potrzeb i preferencji docelowych odbiorców. Rozumiem technologię i potrafią przekazywać złożone koncepcje techniczne odbiorcom nietechnicznym. Mam doświadczenie w obszarach takich jak content marketing, SEO i generowaniu leadów. Potrafię skutecznie mierzyć i analizować wyniki działań marketingowych, aby stale ulepszać swoje strategie.
Komentarze