Chcesz maksymalnie uprościć proces zakupowy w swoim sklepie internetowym i skrócić ścieżkę zakupową do minimum? Chciałbyś, aby Twoi klienci mogli kupować bez konieczności logowania, jako ‘gość’, i to za pomocą jednego kliknięcia? InPostPay jest na to dobrym rozwiązaniem. Dzięki tej nowoczesnej usłudze płatności i dostaw online klienci mogą dokonywać szybkich i bezpiecznych zakupów bez uciążliwych formalności. InPostPay to idealne rozwiązanie dla osób korzystających z dostaw InPost, takich jak Paczkomaty i kurier.
Przeczytaj, jak InPostPay może zrewolucjonizować Twój e-commerce i jak łatwo z naszą pomocą wdrożysz to rozwiązanie w swoim sklepie internetowym.
Czym jest InPostPay?
InPostPay to nowoczesna usługa płatności online firmy InPost, która ułatwia zakupy w sklepach internetowych i skraca ścieżkę zakupową. Dedykowana jest urządzeniom mobilnym z systemem Android lub iOS. Dzięki tej usłudze możesz płacić i otrzymywać zakupy jednym przyciskiem, a wszystkie koszyki, statusy zamówień i powiadomienia masz w jednej aplikacji. To więcej niż tylko metoda płatności – to kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje cały proces zakupowy od płatności po dostawę. Z InPostPay wygodnie zapłacisz za koszyki z różnych sklepów, zarządzisz płatnościami i dostawą oraz prześledzisz historię zamówień i powiadomienia z różnych sklepów w jednym miejscu – w aplikacji InPost Mobile.
Rozwiązanie InPostPay wyświetlane jest w formie przycisku obok tradycyjnego koszyka sklepu internetowego. Po dodaniu produktów do koszyka klienci mogą wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPostPay”, która pozwala na szybkie i bezproblemowe finalizowanie zakupów.
Widget InPostPay jest obecnie dostępny dla platform WooCommerce (WordPress) oraz PrestaShop. Jednak z naszą pomocą wdrożysz tę usługę także na innych popularnych platformach e-commerce oraz w dedykowanych sklepach online, zapewniając swoim klientom najwyższy poziom wygody podczas zakupów.
Aby uruchomić InPostPay, musisz posiadać u siebie wdrożoną usługę logistyczną z InPost.
Jakie korzyści zapewni InPostPay Twoim kupującym?
InPostPay przynosi wiele korzyści, które znacząco poprawią doświadczenia zakupowe Twoich klientów. Należą do nich m.in.:
- Płatność i dostawa w jednym przycisku – zapewnisz klientom dodatkową wygodę i oszczędzisz ich czas – teraz mogą oni płacić i odbierać zakupy jednym przyciskiem. Na karcie produktu przeniosą koszyk i całe zamówienie do aplikacji InPost, gdzie błyskawicznie dokonają płatności i zorganizują dostawę. Mogą wybrać preferowany sposób dostawy z InPost, a aplikacja zapamięta ich wybór przy następnych zakupach.
- Centralizacja zamówień – już nie trzeba śledzić wiadomości do każdego zamówienia, aplikacja InPost mobile zbiera koszyki, płatności, statusy zamówień, dostawy i powiadomienia w jednym miejscu.
- Brak konieczności zakładania wielu kont i uzupełniania formularzy – klienci rejestrują się tylko raz, co eliminuje potrzebę zakładania kont w każdym sklepie, a to znacznie upraszcza proces zakupowy i oszczędza czas.
- Elastyczne płatności – InPostPay zapewnia obsługę różnych metod płatności, takich jak karta płatnicza, Apple Pay, Google Pay, BLIK, a to daje Twoim klientom możliwość wyboru najwygodniejszej dla nich opcji. Dzięki temu zwiększysz komfort zakupów.
- Proste zarządzanie zamówieniami – wszystkie etapy zakupów zarządzane są w aplikacji InPost Mobile. To zapewnia wygodę Twoim użytkownikom, ponieważ mogą oni zarządzać swoimi zakupami w jednym miejscu.
- Bezpieczeństwo i szybkość transakcji – InPostPay gwarantuje bezpieczne i szybkie transakcje, które budują zaufanie klientów.
Jakie korzyści zapewni InPostPay Twojemu sklepowi?
InPostPay oferuje liczne korzyści, które poprawiają funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego. Oto kilka z nich:
- Zwiększenie sprzedaży – ponad 60% klientów rezygnuje z zakupów na etapie koszyka. Dzięki uproszczonemu procesowi zakupowemu klienci rejestrują się tylko raz, co pozwala im na dokonywanie zakupów w różnych sklepach bez konieczności wielokrotnego logowania. To przyczynia się do wzrostu wskaźnika konwersji.
- Redukcja porzuconych koszyków – aplikacja InPost przypomina klientom o niedokończonych zakupach, co wpływa na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków.
- Zwiększona częstotliwość zakupów – prostota i wygoda procesu zakupowego skłaniają klientów do częstszych zakupów. Potwierdza to m.in. funkcja śledzenia przesyłki z podglądem produktów, która spełnia oczekiwania 75% klientów.
- Pozyskanie nowych klientów – aplikacja InPost Mobile posiada ponad 10 milionów użytkowników. Badania podane na stronie InPostPay.pl/biznes wskazują, że 70% klientów preferuje zakupy w sklepach oferujących InPostPay. Dodatkowo InPost aktywnie zachęca swoich użytkowników do korzystania z ich nowego rozwiązania, o czym świadczy np. promocja (na dzień 28.05.2024), zapewniająca kupon rabatowy o wartości 30 zł do wydania w sklepach korzystających z InPostPay.
- Bezpieczeństwo i satysfakcja klientów – aż 94% kupujących online wybiera dostawę przez Paczkomat i chętnie ją poleca. Aplikacja InPost cieszy się bardzo wysoką oceną użytkowników, co świadczy o jej niezawodności.
- Nowoczesność i innowacyjność – 86% internautów w Polsce uważa InPost za firmę innowacyjną. Integracja InPostPay w Twoim sklepie oznacza dołączenie do grona nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm.
- Ochrona danych klientów – wszystkie informacje o dostawach i płatnościach są szyfrowane i przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, zapewniając pełną ochronę danych klientów.
InPostPay to rozwiązanie, które nie tylko upraszcza proces zakupowy dla klientów, ale także przynosi wymierne korzyści Twojemu sklepowi, zwiększając jego konkurencyjność i efektywność.
Pomoc przy integracji InPostPay na Twojej stronie internetowej
Szukasz kompleksowej pomocy osób, które całkowicie wyręczą Cię we wdrożeniu InPostPay w Twoim sklepie internetowym? Postaw na profesjonalne wsparcie naszych programistów!
Wdrożymy dla Ciebie InPostPay, nie ograniczając się wyłącznie do przesłania podstawowego wsparcia wraz ze skomplikowaną dokumentacją. Oferujemy pełną pomoc od A do Z, dzięki czemu nie musisz prawie nic robić i martwić się o nieprawidłowe działanie narzędzia? Zapewnimy Ci:
- Wsparcie przy wypełnianiu formularza kontaktowego (pozycja „Integracja”) – pomożemy już od samego początku, abyś bez problemu mógł rozpocząć proces integracji i miał pewność, że wszystkie potrzebne informacje zostały prawidłowo przekazane pracownikom InPost. Ustalimy za Ciebie m.in.: wersję modułu, wersję platformy sklepowej czy aktualnie używaną wersję PHP. Jeśli będzie taka potrzeba, w późniejszym etapie zaktualizujemy je do wymaganych wersji, aby zapewnić bezproblemowe działanie InPostPay na Twojej stronie.
- Kompleksowe wdrożenie wtyczki – zajmiemy się instalacją, konfiguracją, uruchomieniem i przetestowaniem wtyczki, aby zapewnić jej prawidłowe działanie. Nasza pomoc obejmuje również parowanie koszyka z InPost Pay. Oznacza to, upewnienie się, że produkty dodane do koszyka w Twoim sklepie internetowym będą automatycznie synchronizowane z InPost Pay. To umożliwi klientom łatwe dokonywanie zakupów i korzystanie z preferowanej metody płatności i dostawy. Jeśli posiadasz u nas hosting ULTRA, to nałożymy na widget dodatkową warstwę bezpieczeństwa w ramach usługi Imunify360 – dzięki temu będziesz miał pewność, że będzie on monitorowany pod względem luk bezpieczeństwa. Nie posiadasz u nas hostingu? – zleć jego darmowe przeniesienie.
- Integracja przez API – InPostPay głównie skupia się na gotowych wtyczkach dla platform WooCommerce (WordPress) i PrestaShop. Jeśli nie korzystasz z tych sklepów, InPostPay może zostać zintegrowane poprzez API z innymi platformami e-commerce, np. Shoper czy Magento oraz dedykowanymi rozwiązaniami sklepowymi, pod warunkiem że te platformy obsługują integrację przez API oraz nie posiadają starej (niewspieranej oficjalnie) wersji PHP np. 5. Integracja przez API pozwala na maksymalne wykorzystanie funkcjonalności Twojego sklepu internetowego. Daje klientom możliwość dokonywania szybkich i bezpiecznych zakupów bez konieczności rejestracji w Twoim sklepie. Umożliwia bezpieczną wymianę danych dotyczących zakupów i przesyłek oraz efektywne zarządzanie rozliczeniami. W MSERWIS.pl pomożemy Ci w skomplikowanej konfiguracji API. Dzięki temu nie będziesz musiał zagłębiać się w rozbudowaną dokumentację techniczną i tracić na to czasu. Za sprawą naszego wsparcia będziesz miał pewność, że InPostPay w Twoim sklepie internetowym będzie działało prawidłowo i efektywnie.
- Identyfikacja i naprawa ewentualnych problemów w sklepie online – w trakcie wdrażania InPostPay monitorujemy cały proces integracji, aby szybko identyfikować problemy, które mogą pojawić się w Twoim sklepie internetowym. W zależności od złożoności problemu naprawimy go, jeśli będzie to kwestia drobnej poprawki lub zaproponujemy usługę naprawy, jeśli zakres prac wykroczy poza umówioną stawkę wsparcia dla wdrożenia wtyczki InPostPay. Dzięki identyfikacji i naprawianiu ewentualnych problemów masz pewność, że InPostPay będzie działało prawidłowo.
Zainteresowany naszym wsparciem? Skontaktuj się z nami już teraz i omówmy szczegóły. Jesteśmy elastyczny z naszym wsparciem – pomożemy Ci ze wszystkimi wymienionymi punktami lub z tymi, które nam wskażesz.
Instrukcja jak uruchomić i korzystać z InPostPay od strony użytkownika
Przedstawiamy instrukcję, która idealnie odwzoruje pierwsze uruchomienie oraz dalsze działanie InPostPay:
1. Pobierz aplikację InPostPay ze sklepu Google Play lub App Store.
2. Zaloguj się do swojego konta lub je utwórz. InPostPay dostępne jest w zakładce “Zakupy”.
3. Znajdź interesujący Cię sklep, który jest w programie InPostPay, przejdź do niego, stwórz koszyk i kliknij przycisk “Kup z InPostPay.
4. Potwierdź swój numer i połącz koszyk.
5. Twój koszyk został utworzony. Masz do niego dostęp w aplikacji InPost mobile w zakładce “Zakupy”, “Koszyki”.
6. Po otwarciu danego koszyka sfinalizujesz zamówienie.
7. Dodatkowo na stronie, na której zacząłeś zamawiać produkt pojawi się przycisk “Zamów i zapłać z InPostPay”, który poinformuje Cię, o posiadaniu koszyka w aplikacji InPost.
Lista sklepów korzystających z InPostPay
Lista sklepów, w których skorzystasz z InPostPay jest stale rozwijana. Znajdziesz ją na stronie InPostPay oraz w aplikacji InPost Mobile w zakładce „Zakupy – Partnerzy”.
Nie czekaj! Dołącz do tych sklepów już teraz i otwórz się na nadchodzący trend.
InPostPay – czy warto?
InPostPay to innowacyjne rozwiązanie, które znacząco upraszcza proces zakupowy zarówno dla klientów, jak i właścicieli sklepów internetowych. Dzięki możliwości zakupów bez logowania, skróceniu ścieżki zakupowej do minimum i integracji z popularnymi metodami dostawy InPost, InPostPay stanowi rewolucję w polskim e-commerce. Dla Twoich klientów oznacza to większą wygodę i oszczędność czasu, a dla Ciebie – wzrost konwersji i lojalności kupujących.
Dzięki naszemu wsparciu proces integracji InPostPay w Twoim sklepie online będzie prosty i bezproblemowy. Oferujemy pełną pomoc od wypełnienia formularza kontaktowego, przez kompleksowe wdrożenie wtyczki, aż po konfigurację API. Nie czekaj! Dołącz do rewolucji w e-commerce już dziś i przekonaj się, jak InPostPay może zrewolucjonizować zakupy w Twoim sklepie internetowym. Skontaktuj się z nami w sprawie wyceny, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci w pełni wykorzystać potencjał InPostPay i wznieść Twój sklep internetowy na wyższy poziom.
Już od kilku lat zajmuję się planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych w MSERWIS.pl i Domeny.tv. Jestem odpowiedzialny za promowanie usług, produktów i oprogramowań mojej firmy. Aby jak najlepiej zrozumieć ich funkcje i zalety współpracuję z zespołem programistów i Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystuję różnorodne taktyki i kanały marketingowe, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu lub subskrypcji. Moje działania obejmują m.in. tworzenie kampanii marketingowych, pisanie materiałów marketingowych, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz marketingiem e-mailowym i analizowanie rynku w celu zrozumienia potrzeb i preferencji docelowych odbiorców. Rozumiem technologię i potrafią przekazywać złożone koncepcje techniczne odbiorcom nietechnicznym. Mam doświadczenie w obszarach takich jak content marketing, SEO i generowaniu leadów. Potrafię skutecznie mierzyć i analizować wyniki działań marketingowych, aby stale ulepszać swoje strategie.
Komentarze