Premiera Biblii e-biznesu 3.0, czyli największej encyklopedii o e-biznesie, odbędzie się 8 czerwca 2021 roku. Przygotowaliśmy streszczenie najistotniejszych faktów związanych z książką. Ponadto zachęcamy do wzięcia udziału w internetowej konferencji organizowanej przez MSERWIS, która odbędzie się dniu premiery. Podczas wydarzenia możliwe będą do wygrania 3 egzemplarze książek. Więcej informacji w dalszej części tekstu.

Czym różni się Biblia e-biznesu 3.0 od Biblii e-biznesu 2.0?

W porównaniu do poprzedniej wersji, Biblia e-biznesu 3.0 to:

  • 23 nowych autorów i każdy z nich jest ekspertem w konkretnej dziedzinie.
  • O 29 tematycznych rozdziałów więcej, w tym nowy dział poświęcony BHP.
  • Dodatkowe 50 stron wartościowej wiedzy,
  • Tysiące konkretnych i aktualnych porad biznesowych,
  • Więcej kodów rabatowych na usługi i narzędzia biznesowe, które znajdziecie w książce oraz na stronach autorów.

Ponadto warto wtrącić, że Biblia e-biznesu 2.0 do tej pory była kupowana średnio raz na dwie godziny. Zdobyła 92% najwyższych ocen Czytelników i Oscara Czytelników za Najlepszą Książkę Roku. Zajęła 17 miejsce w Top 100 Empik Biznes i 1 miejsce w branży e-commerce. Wszystko wskazuje na to, że najnowsza wersje będzie jeszcze większym hitem!

Kim są autorzy Biblii e-biznesu 3.0? 

Projekt Biblii e-biznesu powstawał miesiącami. Przez ten czas zgromadził aż 83 wybitnych autorów i każdy z nich jest fachowcem w konkretnej dziedzinie. Poniżej przedstawiamy listę wszystkich osób, bez których trzecie wydanie książki byłoby niemożliwe:

Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół

Uwaga, sensacja! 

MSERWIS na dzień premiery, czyli 8.06.2021, zaprosił do swojej siedziby we Wrocławiu kilku autorów “Biblii e-biznesu 3.0”. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo i rozpocznie się o godzinie 18:00. Co więcej, jest całkowicie darmowe. Na konferencji autorzy zdradzą sekrety swoich rozdziałów oraz podzielą się nadprogramową wiedzą, która się w nich nie znalazła. Zapisy na wydarzenie dostępne są pod tym adresem: https://bibliaebiznesu.pl/webinar/ i są ograniczone czasowo. Przewidziana jest interakcja z uczestnikami, więc każdy będzie mógł zadać nurtujące go pytania. Ponadto podczas konferencji odbędzie się prosty konkurs, w którym 3 najszybsze osoby będą miały okazję wygrać po egzemplarzu Biblii e-biznesu 3.0. Oprócz tego ujawniony zostanie jednodniowy kod, który umożliwi zamówienie ebooka o 30% taniej. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału!

Co znajdę w Biblii e-biznesu 3.0?

W najnowszym wydaniu książki, każdy, kto chociaż trochę związany jest ze sprzedażą znajdzie coś dla siebie. Autorzy poruszyli liczne tematy, dzięki którym dowiesz się m.in:

  • Jak rozpocząć własny biznes? Który model biznesu wybrać, jakie branże i trendy są najbardziej dochodowe? Który CMS wybrać pod e-sklep oraz jakich narzędzi używać?
  • Jak duże znaczenie dla Twojego biznesu może mieć wybór właściwego rozszerzenia domeny i hostingu?
  • W jaki sposób budować skuteczne strategie marketingowe, cenowe oraz sprzedażowe.
  • Którymi działaniami marketingowymi warto się interesować w obecnych czasach, a z jakich wartoby zrezygnować.
  • Jakie są strategie marketingowe oraz, że manipulowanie niską ceną nie jest jedynym sposobem przyciągnięcia klienta. 
  • Jakich błędów unikać, jeśli nie chcesz psuć sprzedaży.
  • Jak zabezpieczyć swój biznes w sieci?
  • Dlaczego powinieneś zadbać o pozycjonowanie strony i czy warto inwestować w płatne reklamy? 
  • W jaki sposób radzić sobie z trudnymi klientami i jaką postawę powinieneś przyjąć? 
  • Które procesy warto optymalizować, zautomatyzować lub delegować?

Szczegółowe informacje o tym, co znajdziesz w Biblii e-biznesu dostępne są w specjalnym odcinku podcastu Złapanych w sieć:

Ponadto, jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś ekstra, czegoś co nie było poruszane w podcaście ani książce, to zapiszcie się na darmowy webinar z autorami książki. Prelegenci zapowiedzieli sporo niespodzianek, o których usłyszycie wyłącznie na tym spotkaniu!

Biblia e-biznesu 3.0 – co znajdziesz w rozdziale 2.6? Czyli o wyborze hostingu dla e-sklepu

W Biblii e-biznesu 3.0 dwukrotnie udzielił się Michał Spławski, czyli założyciel MSERWIS I Domeny.tv. Oprócz rozdziału 1.7(podlinkować bloga dtv), poświęconego specyfikacji i wyborze domeny, znalazł się rozdział 2.6 – “Hosting dla e-sklepu”. W rozdziale znajdziesz m.in. takie zagadnienia jak: 

  • Kluczowe parametry hostingu, na które trzeba zwracać uwagę, ale o których nie każdy informuje.
  • Jakie parametry wystarczą na uruchomienie strony internetowej i jak ustrzec się przed trwonieniem pieniędzy na hosting, którego możliwości nie wykorzystasz?
  • Jakie funkcji hostingu usprawnią działanie Twojej strony internetowej?
  • Czym kierować się przy wyborze bezpiecznego hostingu?
  • Integrowanie kont mailowych w ramach wykupionego hostingu.
  • Opis różnic między serwerem VPS a dedykowanym. 
  • Specyfikację najpopularniejszych systemów CMS, czyli systemów do zarządzania treścią, dzięki którym będziesz w stanie założyć sklep internetowy oraz ich wymagania serwerowe.
  • Tabelkę porównawczą, przedstawiającą wiodących liderów w świecie hostingowym wraz z uproszczoną specyfikacją i cenami serwerów jakie oferują.

Jak to jest zrobione? Czyli jak wygląda proces tworzenia Biblii e-biznesu 3

Jesteś ciekawy “Jak to jest zrobione” i jak wygląda masowa produkcja “Biblii e-biznesu 3.0”? W takim razie mamy dla was ciekawostkę w postaci krótkiego filmu, na którym przedstawiony jest cały proces:

Podsumowanie – Biblia e-biznesu 3.0 – Czy warto?

Zastanawiasz się, czy warto kupić Biblię e-biznesu 3.0? Uważamy, że TAK. To skarbnica wiedzy marketingowej. Leksykon większości zagadnień potrzebnych do prowadzeniu biznesu, planowaniu strategii i realizacji sprzedaży. To jak kupienie w okazjonalnej cenie produktu, który nigdy nie powinien zostać przeceniony. To jak wygrana w lotka, ponieważ przyswojona wiedza jest w stanie zagwarantować Ci miliony. 

Dziękujemy, za przeczytanie. W ramach tego dostajesz link z promocyjną ofertą od Domeny.tv – https://www.domeny.tv/promocje

Zapisz się na powiadomienia o nowych artykułach

i odbierz link do unikatowej oferty


* Wypełniając formularz wyrażam zgodę na przesłanie na mój adres e-mail powiadomień ze strony „www.mserwis.pl/blog”. Szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności: https://www.domeny.tv/polityka-prywatnosci

Już od kilku lat zajmuję się planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych w MSERWIS.pl i Domeny.tv. Jestem odpowiedzialny za promowanie usług, produktów i oprogramowań mojej firmy. Aby jak najlepiej zrozumieć ich funkcje i zalety współpracuję z zespołem programistów i Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystuję różnorodne taktyki i kanały marketingowe, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu lub subskrypcji. Moje działania obejmują m.in. tworzenie kampanii marketingowych, pisanie materiałów marketingowych, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz marketingiem e-mailowym i analizowanie rynku w celu zrozumienia potrzeb i preferencji docelowych odbiorców. Rozumiem technologię i potrafią przekazywać złożone koncepcje techniczne odbiorcom nietechnicznym. Mam doświadczenie w obszarach takich jak content marketing, SEO i generowaniu leadów. Potrafię skutecznie mierzyć i analizować wyniki działań marketingowych, aby stale ulepszać swoje strategie.

Polub nas na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *